Translate

İzleyiciler

8 Nisan 2016 Cuma

Windows 10 Ürün Anahtarı Nasıl Öğrenilir? Windows 8 Product Key Viewer

Windows işletim sistemine sahip kullanıcılar orjinal anahtarlarını öğrenmek adına işletim sistemi üzerinden sorgulama yapabilir.


Windows 10 Ürün Anahtarı Nasıl Öğrenilir?
Windows 7, Windows 8 ve Windows 10 sürümlerini destekleyen özel bir uygulamanın kullanılması ile birlikte kullanılan aktif ürün anahtarı kolay bir şekilde
öğrenilebilmektedir. Kişilere orijinal ürün anahtarının öğrenilmesinde yardımcı olan program Windows 8 Product Key Viewer’dir.
Her ne kadar program ismi Windows 8 olsa da tüm işletim sistemleri desteklenmekte ve tüm işletim sistemleri üzerinden ürün anahtarının öğrenilmesi sağlanmaktadır. Programı bilgisayarınıza kurduktan sonra çalıştırmanız ile birlikte işletim sisteminin ürün anahtarı ekranda olacaktır. Ürün anahtarı yeni güncelleştirmelerde ya da ürün anahtarının kaybedildiği durumlarda ihtiyaç duyulabildiği için belirtilen yöntemler ile kolayca bilgi alınabilir. Ayrıca kişilerin Windows 10 gibi yükseltmelerde de kullanabilmek adına ürün anahtarını öğrenebilmesi belirtilen yöntem ile oldukça kolaydır.
Tüm Windows İşletim sistemlerinde kullanılabilecek olan program sayesinde bilgisayarlarda kullanılan ürün anahtarları öğrenilebilmektedir.
Program üzerinden yapılan sorgulama sonucunda öğrenilen ürün anahtarı kodunun örnek bir görüntüsü şöyledir;
Windows 8 Product Key Viewer programını bu bağlantıdan indirebilirsiniz.

Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail