Translate

İzleyiciler

11 Nisan 2016 Pazartesi

iOS 10 İle Gelecek Yeni Özellikler Neler?

Apple tarafından son olarak kullanıma sunulan işletim sistemi iOS 9 olurken kullanıcılar şimdiden iOS 10’un nasıl olacağını merak ediyor.


iOS 10 İle Gelecek Yeni Özellikler Neler?
Hemen hemen her sene yeni bir işletim sistemi ile kullanıcıların karşısına çıkan Apple iOS için de çalışmalarını aralıksız devam ettiriyor.
Her yıl düzenlenen WWDC konferansına katılan Apple yapılan bu konferansta yeni
işletim sistemini tanıtırken bu yıl da aynı durumun yaşanması bekleniyor. 13 Haziran'da yapılması beklenen konferansta Apple tarafından yeni işletim sisteminin tanıtılması beklenirken iOS 10’da nelerin yer alacağı da merak ediliyor.
Haziran ayına az bir süre kalması ile birlikte iOS 10 hakkında pek çok iddia gündemde yer alırken son gelen bilgiler oldukça iddialı. Özellikle fotoğraf uygulamasında farklı formatlar üzerinden çekim yapması beklenen işletim sisteminde EXIF’in düzenlenebilir olması Apple'ın yeni işletim sistemini farklı kılacak yeni özellikler arasında bulunuyor.
Apple tarafından işletim sistemine eklenmesi beklenen bir yenilik ise emojiler üzerinden olacak. 74 farklı emojinin yer alması beklenen cihaz bu açıdan da kullanıcılara farklı bir kullanım sunacak.
iOS 10 işletim sistemiyle gelmesi beklenen bir diğer özellik ise işletim sistemi ile gelen pek çok uygulamanın artık olmayacak olması. Kullanıcıların kullanılmadığı ve bu nedenle telefondan kaldırmak istedi uygulamalar kişilerin ihtiyaçlarına göre aktif hale getirilecek. Bu açıdan temel uygulamalar üzerinden de yeni işletim sistemi ile birlikte tam denetim sağlamak mümkün olacak

Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail