Translate

İzleyiciler

22 Mart 2011 Salı

In Desigin Cs3 Turkce egitim ve kullanim klavuzu

In Desigin Cs3 Turkce egitim ve kullanim klavuzu


Adobe In design programi hakkinda hic bir bilgisi olmayan ve baslangic seviyesinde olan kisiler icin Adobe firmasi tarafindan hazirlanmis olan In design Cs 3 Turkce Egitim ve kullanim klavuzu Pdf formatindan olusmaktadir ve yaklasik 630 sayfadan olusmaktadir. In design icin menulerinin aciklamalarinin bulundugu ve yaptigi gorevlerin anlatildigi bu programa baslamak isteyenler icin ideal kaynak, Egitim kitabi 24 adet egitim basligindan olusmaktadir egitim basliklarini asagida sirasiyla inceleyebilrisiniz. h


Anlatim Basliklari :
Bölüm 1: Başlarken
Bölüm 2: Çalışma Alanı
Bölüm 3: Mizanpaj http://www
Bölüm 4: Belgelerle çalışma
Bölüm 5: Metin
Bölüm 6: Stiller
Bölüm 7: Metin ve nesneleri birleştirme
Bölüm 8: Tipografi
Bölüm 9: Tablolar http://ww
Bölüm 10: Uzun belge özellikleri

Bölüm 11: Çizim
Bölüm 12: Grafikler
Bölüm 13: Çerçeveler ve nesneler
Bölüm 14: Saydamlık efektleri
Bölüm 15: Renk
Bölüm 16: Renk yönetimi
Bölüm 17: Bindirme rengi

Bölüm 18: Adobe PDF dosyaları oluşturma
Bölüm 19: XML
Bölüm 20: Yazdırma
Bölüm 21: Renk ayrımları
Bölüm 22: Otomasyon

Bölüm 23: InCopy ve InDesign arasında içerik paylaşma
Bölüm 24: PageMaker ve InDesign menülerinin karşılaştırması
Link:
Hotfile.com: One click file hosting: In design Cs3 Turkce.rar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail