Translate

İzleyiciler

16 Aralık 2015 Çarşamba

Instagram'a Bilgisayardan Üye Olmak İsteyenlere (Resimli ve Adım Adım Detaylı Anlatım)

Instagram'a Bilgisayardan üye olabilirmiyim? Bilgisayardan Instagrama Kaydolmak
Son günlerde ülkemizde ve özellikle dünyada en popüler sosyal paylaşım sitesi olan Instagram'a üye olmak için bildiğiniz gibi sadece akıllı cihaz denilen telefonlardan üye olunabiliyor. Fotoğraf ve video paylaşım konusunda Andoid yada iOS işlemcili mobil cihazı yada tableti olmayanlar Instagram'dan mahrum kalmamalı. Her isteyen Instagram'a üye olsun diye uğraş veriyoruz. Instagram'a üye olmak için lütfen başkalarına güvenmeyin. "Sizin adınıza biz sizi instagram'a üye yapalım, mail adresinizi verin." Diye başlayan ve sonra diğer bilgilerinizi almaya çalışanlara lütfen fırsat vermeyin.

Bilgisayarınızdan Instagram'a kayıt olabilmek için önce 
BlueStacks programını bilgisayarınıza indirmek için tıklayınız.


Instagram'a Bilgisayardan kayıt olmak (Adım Adım Resimli Anlatım)
Resim 1 : BlueStacks programını indirdikten sonra programı indirdiğni programı tıklayarak "Çalıştır" için izin veriniz. Ve kuruluma başlıyoruz. Programın bilgisayarınıda kurulumuna izin verdikten sonra Resim 1'de gördüğünüz ekran çıkacaktır. Ok işareti ile de gösterdiğimiz alt sağ kısımda bulunan "Devam Et" butonunu tıklayınız.
Resim 2 : Birinci adımı tamamladıysanız ekranınıza alttaki görüntü gelecektir. BlueStacks programının kurulumu için gerekli olan dosyaların kurulum işlemi başlayacaktır. Bu işlemin başlaması için alt sağda bulunan "Sonraki" butonunu tıklayınız.
Instagram'a Bilgisayardan Nasıl Üye Olabilirim? (Resimli Anlatım)

Resim 3 : Bu adımda ise uygulamayı yüklerken bir özelliği bize sormakta. Tercihimize göre yükleme başlayacak."Uygulama bildirimleri" yanındaki kutucukta çentik olursa eğer, siz bilgisayarınızda internette iken instagram'dan gelen bildirimleri bilgisayarınızda uyarı olarak gelmesidir. Tavsiyemiz bildirimleri açık tutmanızdır. "Kur"
butonunu tıklayınız.
Resim 4 : BlueStacks programının dosyalarının yükleme işlemi başlayacaktır.

Instagram'a Bilgisayardan Nasıl Üye Olabilirim? (Resimli Anlatım)

Resim 5 : BlueStacks programının dosyalarının yüklenmesi devam ediyor. Ve BlueStacks programının yüklenmesi tahmininizden uzun sürecektir. O nedenle biraz sabırlı olmanızı tavsiye ederiz. Bilgisayarınız kilitlendi sanabileceğiniz kadar uzun sürmekte.
Resim 6 : Dosya yükleme işlemi bittikten sonra Resim 6 da gördüğünüz ekran görüntüsü ile karşılacaksınız. Kırmızı ok işareti ile gösterdiğimiz arama resmine tıklayınız.
Instagram'a Bilgisayardan Nasıl Üye Olabilirim? (Resimli Anlatım)

Resim 7 : Arama bölümü çıkacaktır. O kısma "Instagram" yazmanız yeterli olacak, Resim 7'de görmüş olduğunuz gibi alt kısımda Instagram Logosu çıkacaktır. Instagram logosunu tıklayınız.
Resim 8 : Instagram logosunu tıklayınca bilgisayar ekranınızda Instagram giriş sayfası açılacaktır. Bilgisayarınızdan Facebook profilinizi açarak Instagram'a facebook ile üye olabilir veya E-mail adresinizi yazarak kaydolabilirsiniz.
Instagram'a Bilgisayardan Nasıl Üye Olabilirim? (Resimli Anlatım)


Computer - Internet Technology Design World -----Instagram'a Bilgisayardan Üye Olmak İsteyenlere (Resimli ve Adım Adım Detaylı Anlatım)---------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

1 yorum:

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail