Translate

İzleyiciler

3 Şubat 2016 Çarşamba

Google akıllı aynayı teknoloji severlere duyurdu

Google'dan akıllı ayna

Google akıllı aynayı teknoloji severlere duyurdu.


Google'dan akıllı ayna
Teknoloji gerçekten çok hızlı bir şekilde ilerliyor. Şimdi de akıllı ayna ortaya çıktı. Bu ayna olay yaratır gerçekten çok iyi bir teknoloji diyebilrim. Aynada günün hava
durumunu notlarınızı paylaşıyor. Şimdilik size kötü bir haberim var Google henüz bu işin başında. Hali hazırda üretim yapılacağı söz konusu değil. Üretim yapıp yapmayacağı da kesin değil. Çünkü hali hazırda bunun için bir sistem yok.
Ama bu aynayı görenlerin hepsinin cevabı ise kesinlikle bu aynayı yapmalı oldu. Sistem Android işletim sistemi. Kim bilir belki bu ayna ile film oyun gibi şeyleri oynayıp izleyebileceğiz. Ben bu teknoloji yazarlığı yapmaktan çok zevk alıyorum açıkcası çok ilginç teknolojileri görmek benim hoşuma gidiyor. Eğer elinizde yazılması istenen haberler varsa yorum olarak bırakın biz inceleyip haberini yapalım

Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail