Translate

İzleyiciler

1 Aralık 2016 Perşembe

Twitter Beğenmedim İşlemi Nasıl Yapılacak?

Twitter'da Beğenmedim Dönemi Başlıyor

Facebook’ta yapılan değişikliklerin diğer sosyal ağlara da örnek olması beklenirken, beklenen hamle Twitter’dan geldi. İşte detaylar.


Twitter'da Beğenmedim Dönemi Başlıyor
Facebook’da uzun zamandan beri beğenmeme tuşunun gelip gelmeyeceği konuşulurken, Facebook tarafından yapılan yeniliklerde duyguların gösterilebileceği emojiler üzerinden bir değişikliğe gidilmişti. Bu değişiklik ile birlikte artık Facebook’ta
beğenme butonu dışında tepki göstermek de mümkün olurken, kullanıcılar tarafından beğeni toplayan bu özellik diğer sosyal ağlar için de örnek oldu. Öyle ki Twitter da yeni bir özelliğin duyurusunu yaptı.
Twitter’a Beğenmedim Tuşu Geldi
Twitter tarafından yapılan açıklamalarda artık beğenmedim butonunun sistemde yer aldığı belirtilirken, bu tuş ile birlikte kullanıcılar artık beğenmediği içerikleri belirleyebilecek.
 Beğenilmeyenler Tespit Edilecek
Mobil Twitter’A yönelik geliştirilen bu özellik ile birlikte kişiler beğenmediği, hoşlanmadığı ya da sakıncalı bulduğu mesajları ilgili beğenmedim tuşu üzerinden belirleyebilecek. Böylece geri bildirim Twitter’a gönderilecek. Yapılacak bu hamlenin önümüzdeki dönemlerde zaman çizelgesinde ve ana sayfada gösterilecek mesajlar için bir sıralama kriteri de olabileceği konuşuluyor.
Twitter Beğenmedim İşlemi Nasıl Yapılacak?
Twitter’ın bu yeni özelliğini kullanmak isteyen kişiler hangi mesaj için bu işlem yapılacaksa, o mesajın sağ üst köşesinde yer alan ayarlar bölümünden yararlanacak ve bu bölümde açılacak “Bu tweet’ten hoşlanmıyorum” seçeneği ile kolay bir şekilde mesaj beğenilmeyecek

Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail