Translate

İzleyiciler

27 Haziran 2015 Cumartesi

Android Sisteminize Başlat Menüsü Nasıl Eklenir?


Android işletim sistemlerinize özel başlat menüsü eklemek istiyorsanız yazımızı pür dikkat okumanızı öneriyoruz.

Android Sisteminize Başlat Menüsü Nasıl Eklenir? Android işletim sistemi kullanan insanların dilinde tek bir laf vardır o da açık kaynak kodlu olmasıdır. Ancak bu konuda çalışma yapan kişi sayısı %1 yoktur. Bunun dışında bir artısı olmasa bile işletim sisteminin ucuz olması telefonların da fiyatlarını aşağıya doğru çekmektedir. Durum böyle olunca aslında ucuz diye alınan telefonların ucuz olmasının sebebi yetersiz işletim sistemleridir. 2014 yılında aldığınız bir android telefona 2015 yılında desteğin kesiliyor olması çok trajikomik bir durumdur. Ancak biz konumuza dönelim. Çok büyük bir kitle tarafından kullanılan Android işletim sistemli cihazlar hakkında uygulama açıklamalarına devam ediyoruz.
Son zamanlarda moda olan Android işletim sistemlerinde Windows başlat menüsünün nasıl yapılacağını görelim.

Android işletim sistemi bulunan cihazınıza Windows başlat menüsü nasıl eklenir?
Yapmanız gereken tek şey çok basit bir şekilde APK uygulamak. Bu linkten indirdiğiniz APK yı güzel bir şekilde indirin ve kurun. Uygulama yüklendikten sonra çok basit bir şekilde içerisini doldurabiliyorsunuz. Bunun dışında tasarım ayarlamalarını da çok basit şekillerde yapabiliyorsunuz. Telefonunuzda kullandığınız Google hesabının profil fotoğrafı ise başlat menüsünün sağ üst köşesinde çıkıyor ve güzel bir görünüm sağıyor. Telefonunuz farklılaşsın istiyorsanız kullanabilirsiniz.

Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail