Translate

İzleyiciler

17 Eylül 2015 Perşembe

Yasaklanan Sitelere VPN ile Giriş Yapın!

Ülkemizde erişim engeli bulunan Twitter'a, ücretsiz VPN kullanarak nasıl girebileceğinizi anlatıyoruz. Yasaklı Twitter'a giriş rehberi haberimizde.


Yasaklanan Sitelere VPN ile Giriş Yapın!
Ülkemizde geçtiğimiz saatlerde Twitter'a erişim engeli geldi. GoogleDNS,OpenDNS ve ComodoDNS gibi DNS adresleri maalesef ki Twitter'a giriş için yeterli olmuyor. Biz de bu haberimizde yasaklı olan Twitter'a VPN ilenasıl girebileceğinizi anlatacağız.

Adım Adım PC’den Twitter'a Giriş

1. AdımTunnelBear uygulamasını buradan indirin.
2. AdımTunnelBear kurulumunu gerçekleştirin. Kurulumun sonundaTunnelBear üyeliğinizin olup olmadığına dair iki seçenek çıkacak. Eğer
üyeliğiniz yoksa “I don’t have a TunnelBear account” seçeneğine tıklayarak ücretsiz üyelik oluşturabilir, üyeliğiniz varsa “I already have a TunnelBear account” seçeneğine tıklayarak e-posta hesabınız ile giriş yapabilirsiniz.
15-07/22/tunnelbear-uyelik.JPG
3. Adım: TunnelBear uygulaması açıldıktan sonra bölge seçimi yapıp, “On” seçeneği ile VPN’i açabilirsiniz.
15-07/22/tunnelbear.JPG

Adım Adım Telefondan Twitter’a Giriş

1. Adım: Uygulama mağazasından TunnelBear uygulamasını indirin.
2. Adım: TunnelBear uygulamasına e-posta hesabınız ile giriş yapın.
3. Adım: TunnelBear telefonunuza VPN profili yüklemek isteyecek. Kabul edin.
4. Adım: VPN profili yüklendikten sonra TunnelBear uygulamasına geri dönün ve VPN’i aktif hale getirin.
15-07/22/tb.jpg

Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail